Helsinki Triathlon järjestää triathlonin kesäkursseja ja avovesiuintikursseja pääkaupunkiseudulla aloitteleville triathlonisteille ja tehotreeniä kisakauteen kaipaaville.  Ilmoittautuminen alkaa 22.4.2022.

Aloittelevat triathlonistit  -ohjelma

Kurssi on suunnattu triathlonista kiinnostuneille aloittelijoille, jotka haluavat tutustua lajiin ja oppia lajin perusteita. Nautit myös porukassa harjoittelusta ja haluat asettaa itsellesi liikunnallisia tavoitteita ja haastaa itseäsi.

Harrastajatason triathlonistit -ohjelma

Kurssi on suunnattu triathlonisteille, jotka ovat harrastaneet jo jonkin aikaa triathlonia ja haluavat treenata yhdessä hyvässä porukassa. Kisakauden tavoitteenasi on mahdollisesti perus- tai puolimatka ja haluat varmuutta kaikkiin lajeihin sekä valmentajan ohjausta ja vinkkejä.

Tehokurssi kokeneille triathlonisteille

Kurssi on suunnattu kokeneille ja tavoitteellisesti harjoitteleville triathlonisteille. Olet osallistumassa puolimatkan tai täysmatkan kilpailuun:
Puolimatkalla tavoiteaikasi on 4 h 40 min – 5 h 30 min
Täysmatkalla tavoiteaikasi on 10,5 h – 12 h
Haluat kehittyä ja kehittää itseäsi ja saat hyvästä treeniporukasta energiaa omaan treenaamiseen

Avovesiuinti perustaso, Kuusijärvi

Kurssi soveltuu aloitteleville triathlonisteille/avovesiuimareille, jotka harjoittelevat ja haluavat kehittää vapaauintitaitoa avovedessä. Saat vinkkejä uintitekniikan parantamiseen, hengitystekniikkaan ja märkäpuvulla uimiseen sekä siihen, miten keho reagoi viileään veteen. Uimataitovaatimus: yhtäjaksoisesti n. 200 metriä (mieluiten vapaauintia).

Avovesiuinti edistyneemmät, Kuusijärvi

Kurssi soveltuu triathlonisteille ja kuntouimareille, jotka kaipaavat vinkkejä esim. hyvän uintirytmin löytämiseen, uinnin taloudellisuuteen ja rentouteen sekä hyvään hengitystekniikkaan. Treenit on suunnattu triathlonisteille, jotka tähtäävät täysmatkan tai puolimatkan kilpailuihin.

Avovesiuinti perustaso, Oittaa

Kurssi soveltuu aloitteleville triathlonisteille/avovesiuimareille, jotka harjoittelevat ja haluavat kehittää vapaauintitaitoa. Saat vinkkejä uintitekniikan parantamiseen, hengitystekniikkaan ja märkäpuvulla uimiseen sekä siihen, miten keho reagoi viileään veteen. Uimataitovaatimus: yhtäjaksoisesti n. 200 metriä (mieluiten vapaauintia).

Avovesiuinti edistyneemmät, Oittaa

Kurssi soveltuu triathlonisteille ja kuntouimareille, jotka kaipaavat vinkkejä esim. hyvän uintirytmin löytämiseen, uinnin taloudellisuuteen ja rentouteen sekä hyvään hengitystekniikkaan. Treenit on suunnattu triathlonisteille, jotka tähtäävät täysmatkan tai puolimatkan kilpailuihin.

Jaa tämä: