HelTri jälleen vuoden PARAS seura
Suomen Triathlonliiton syyskokouksessa lauantaina Hyvinkäällä valittiin uusi hallitus, jossa seuran PJ jatkaa myös liiton PJ:nä ja toisena seuran edustajana jatkaa Outi Kankaanpää. Hallitukseen saatiin myös uutta verta pyöräilypainotteisista seuroista Oulusta ja Hyvinkäältä. HelTrin kannalta olleelisinta on kuitenkin jo toisena vuotena peräkkäin valinta Vuoden Parhaaksi Triathlonseuraksi. Valinta perustuu menestykseen kaikissa lajin SM-kilpailuissa. Seura on kiitollinen kaikille…

